luni, 22 decembrie 2014

De când Domnu’ S-a născutu

De când Domnu’ S-a născutu 
De când Domnu’ S-a născut ...
Şi pământu’ l-a făcutu
Şi ceru’ l-a ridicatu
Patru stâlpi l-a răzimatu
În patru stâlpi de-argintu’
Şi frumos l-a împodobitu
Tot cu stele mărunţele
Cu luceferi printre ele
Şi cu luna, cu lumina
Soarele cu razele
Dar soarele unde rază
Raze Doamne unde rază
Raze-n vârful munţilor
La fântâna sfinţilor
La doi brazi-mbinuraţi
Şi-n tulpini întulpinaţi
La tulpină depărtaţi
La vârfuri amestecaţi
Dar în ramurile lor
Este-un leagăn de mătasă
Dar în leagăn cine-midoarme
Doarme, doarme om bun
Vine-un cârd de rândunele
Cu glasuri de păsărele
Şi-mi cântară, îmi colindară
Pe cest om bun mi-l sculară
Vine-un cârd de porumbei
Cu glaasuri de feciorei
Şi-mi cântară, îmi colindară
Pe cest om bun mi-l sculară
Scoală om bun de vezi tu
Pruncul Sfânt cum se născu
Mititel, înfăşeţel
Curge mirul după El
Cârpele-s de flori de măr
Faşa dalbă de mătasă.



https://www.youtube.com/watch?v=aRywPHZyJ_Y 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu