luni, 22 decembrie 2014

- Norule cu stele’n gaică

- Norule cu stele’n gaică
n’ai văzut pe Sfânta Maică ?
De-atâta hălăduire,
de drumeagul ei n’ai ştire?
Norule cu frunza rară
n’ai văzut Sfânta Fecioară?
- … ba şi eu m’am legănat
tot a freamăt luminat,
tot mereu hălăduind
când a cer, când a colind
şi-am văzut-o, măre, sus,
se ruga pentru Iisus.
Timp puţin mai e’n căuş,
Pruncul n’are legănuş,
n’are faşă, scutece…
Bradul zice: “Uite ce,
Maică Sfântă, Preacurată,
trupul meu i-L fac covată,
vântul bate, tragănă,
şi Pruncul ţi-L leagănă,
steaua’n şovăire ninge
glas nespus, dar nu-L atinge.
Prin dumbrăvile de fagi
vor veni trei regi şi magi
şi păstorii cu un miel
slăvind pe Emanuel.
Sterge-ţi ochii de şiroaie,
iată-mi inima – copaie -
ca să doarmă’n cald şi’n lin…
Lerui Doamne, ler… Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu